U supportu di u catalizatore hè una parte particulare di u catalizatore solidu. Hè u disperdente, u legante è u supportu di i cumpunenti attivi di u catalizatore, è qualchì volta ghjoca u rolu di catalizatore Co o cocatalizatore. U supportu di u catalizatore, cunnisciutu ancu cum'è supportu, hè unu di i cumpunenti di u catalizatore supportatu. Hè generalmente un materiale porosu cù una certa superficia specifica. I cumpunenti attivi di u catalizatore sò spessu attaccati à ellu. U supportu hè principalmente adupratu per supportà i cumpunenti attivi è fà chì u catalizatore abbia proprietà fisiche specifiche. Tuttavia, u supportu stessu generalmente ùn hà micca attività catalitica.
Requisiti per u supportu di catalizzatore
1. Pò diluisce a densità di i cumpunenti attivi, in particulare i metalli preziosi
2. È pò esse preparatu in una certa forma
3. A sinterizazione trà i cumpunenti attivi pò esse impedita finu à un certu puntu
4. Pò resiste à u velenu
5. Pò interagisce cù i cumpunenti attivi è travaglià inseme cù u catalizatore principale.
Effettu di u sustegnu di u catalizzatore
1. Riduce u costu di u catalizatore
2. Migliurà a resistenza meccanica di u catalizatore
3. Migliurà a stabilità termica di i catalizatori
4. Attività è selettività di u catalizatore aghjuntu
5. Prulungà a vita di u catalizatore
Introduzione à parechji trasportatori primari
1. Alumina attivata: u supportu u più utilizatu per i catalizatori industriali. Hè economica, hà una alta resistenza à u calore è hà una bona affinità per i cumpunenti attivi.
2. Gel di silice: a cumpusizione chimica hè SiO2. Hè generalmente preparatu acidificendu u vetru acqua (Na2SiO3). U silicatu si forma dopu chì u silicatu di sodiu reagisce cù l'acidu; L'acidu silicicu polimerizza è si condensa per furmà polimeri cù una struttura incerta.
SiO2 hè un trasportatore largamente utilizatu, ma a so applicazione industriale hè menu di quella di Al2O3, chì hè dovuta à difetti cum'è una preparazione difficiule, una debule affinità cù i cumpunenti attivi è una sinterizzazione faciule sottu a cuesistenza di u vapore acqueo.
3. Setacciu moleculare: hè un silicatu cristallinu o aluminosilicatu, chì hè un sistema di pori è cavità cumpostu da tetraedru d'ossigenu di siliciu o tetraedru d'ossigenu d'aluminiu cunnessi da un ligame di ponte d'ossigenu. Hà una alta stabilità termica, stabilità idrotermale è resistenza à l'acidi è à l'alcali.
Data di publicazione: 01 di ghjugnu 2022