In qualità di innovatore principale in a tecnulugia di setacci moleculari, furnimu suluzioni di zeolite persunalizabili ad alte prestazioni per applicazioni critiche in a separazione di gas, a petrolchimica, a bonifica ambientale è a catalisi.
Prodotti è applicazioni principali:
Tipu A (3A, 4A, 5A): Micropori uniformi, alta adsorbimentu, stabilità termica. Applicazioni: Asciugatura di gas (3A: etilene/propilene; 4A: gas naturale/refrigeranti), separazione di alcani (5A), pruduzzione d'ossigenu (5A), additivi detergenti (4A).
Serie 13X:
13X: Alta adsorbenza di H₂O, CO₂, sulfuri. Applicazioni: Purificazione di l'aria, disidratazione di i gasi.
LSX: SAR più bassu, adsorbimentu di N₂ più altu. Applicazioni: Generazione d'ossigenu (PSA/VSA).
K-LSX: Selettività N₂ migliorata. Applicazioni: Sistemi d'ossigenu medicali/industriali.
Serie ZSM (ZSM-5, ZSM-22, ZSM-23, ZSM-48): pori 1D/2D, alta acidità, catalisi selettiva di forma. Applicazioni: raffinazione FCC, isomerizazione (lubrificanti/diesel), trattamentu di COV, trasfurmazione di olefine, miglioramentu di biomassa.
Zeoliti catalitiche avanzate:
Beta (BEA): SAR 10-100, ≥400 m²/g, pori 3D à 12 anelli. Applicazioni: FCC, idrocracking, alchilazione/isomerizzazione di grandi molecule.
Y (FAU): SAR 5-150, ≥600 m²/g, pori ultra-grandi. Applicazioni: catalizatori FCC, idrocracking, trasfurmazione di petroliu pesante, desulfurazione.
Silice-Alumina Amorfa (ASA): Non cristallina, acidità regulabile, ≥300 m²/g. Applicazioni: matrice catalizzatore FCC, supportu d'idrotrattamentu, adsorbimentu di rifiuti.
Personalizazione: Simu spezializati in a cunfigurazione di setacci moleculari (dimensione di i pori, SAR, scambiu ionicu, acidità) per migliurà e prestazioni per l'adsorbimentu, a catalisi o a separazione, da a R&S à a scala industriale. Alta purezza, stabilità è efficienza garantite.
Nantu à noi:Impulsemu l'innuvazione in a tecnulugia di i setacci moleculari per operazioni industriali sustenibili è efficienti. Cuntattateci per ottimizà i vostri prucessi cù zeoliti persunalizate.
Data di publicazione: 04/08/2025