trasportatore di catalizzatore è zeolite

Utilizemu i cookies per migliurà a vostra sperienza. Cuntinuendu à navigà stu situ, accunsente à u nostru usu di i cookies. Più infurmazione.
Questu articulu si focalizeghja nantu à e proprietà di l'acidità di a superficia di i catalizzatori di l'ossidu è i supporti (γ-Al2O3, CeO2, ZrO2, SiO2, TiO2, zeolite HZSM5) è a rilevazione comparativa di e so superfici misurandu a desorption d'ammonia programata in temperatura (ATPD). L'ATPD hè un metudu affidabile è simplice in quale a superficia, dopu esse saturata di ammonia à bassa temperatura, subisce un cambiamentu di temperatura, chì porta à a desorption di molécule di sonda è à a distribuzione di temperatura.
Per analisi quantitativa è / o qualitativa di u mudellu di desorption, l'infurmazioni ponu esse ottenute nantu à l'energia di desorption / adsorption è a quantità di ammonia adsorbita nantu à a superficia (assorbimentu di ammonia). Cum'è una molécula basica, l'ammonia pò esse usata com'è sonda per determinà l'acidità di una superficia. Queste dati ponu aiutà à capisce u cumpurtamentu cataliticu di i campioni è ancu aiutanu à fine-tune a sintesi di novi sistemi. Invece di utilizà un detector TCD tradiziunale, un spettrometru di massa quadrupole (Hiden HPR-20 QIC) hè statu utilizatu in u compitu, cunnessu à u dispusitivu di prova per un capillare riscaldatu.
L'usu di QMS ci permette di distingue facilmente trà e diverse spezie desorbite da a superficia senza l'usu di filtri chimichi o fisichi è trappule chì puderanu affettà negativamente l'analisi. A cunfigurazione curretta di u putenziale di ionizazione di l'instrumentu aiuta à prevene a frammentazione di e molécule d'acqua è l'interferenza resultanti cù u signalu di ammonia m/z. L'accuratezza è l'affidabilità di i dati di desorption di ammonia programati in temperatura sò stati analizati utilizendu criteri teorichi è testi sperimentali, mettendu in risaltu l'effetti di u modu di raccolta di dati, u gas di trasportu, a dimensione di particella è a geometria di u reattore, dimustrendu a flessibilità di u metudu utilizatu.
Tutti i materiali studiati anu modi ATPD cumplessi chì copre a gamma 423-873K, cù l'eccezzioni di cerium, chì mostra picchi di desorption stretti risolti chì indicanu una acidità uniforme uniforme. I dati quantitativi indicanu differenze in l'assunzione di ammonia trà altri materiali è silice per più di un ordine di grandezza. Siccomu a distribuzione ATPD di cerium seguita una curva gaussiana, indipendentemente da a cobertura di a superficia è a tarifa di riscaldamentu, u cumpurtamentu di u materiale studiatu hè descrittu cum'è una linearità di quattru funzioni gaussiani assuciati cù una cumminazione di gruppi di situ moderati, debuli, forti è assai forti. . Una volta tutte e dati sò stati raccolti, l'analisi di modellazione ATPD hè stata applicata per aiutà à ottene infurmazioni nantu à l'energia di adsorption di a molécula di sonda in funzione di ogni temperatura di desorption. A distribuzione cumulativa di l'energia per locu indica i seguenti valori di acidità basati nantu à i valori energetichi medii (in kJ / mol) (per esempiu, a copertura di a superficia θ = 0,5).
Cum'è una reazione di sonda, u propene hè statu sottumessu à a desidratazione di isopropanol per ottene infurmazioni supplementari nantu à a funziunalità di i materiali studiati. I risultati ottenuti eranu cunsistenti cù e misurazioni ATPD precedenti in quantu à a forza è l'abbundanza di i siti di l'acidu di a superficia, è anu ancu permessu di distingue trà i siti acidi di Brønsted è Lewis.
Figura 1. (Left) Deconvolution di u prufilu ATPD utilizendu una funzione gaussiana (a linea punteggiata gialla rapprisenta u prufilu generatu, i punti neri sò dati sperimentali) (a destra) Funzione di distribuzione d'energia di desorption d'ammonia in diversi lochi.
Roberto Di Cio Faculty of Engineering, University of Messina, Contrada Dee Dee, Sant'Agata, I-98166 Messina, Italy
Francesco Arena, Roberto Di Cio, Giuseppe Trunfio (2015) "Experimental Evaluation of Ammonia Temperature-Programmed Desorption Method for Investigating the Acid Properties of Heterogeneous Catalyst Surfaces" Applied Catalysis A: Review 503, 227-236
Oculta l'analisi. (9 di ferraghju 2022). Evaluazione sperimentale di u metudu di desorption di ammonia programatu à a temperatura per studià e proprietà di l'acidu di superfici heterogenee di catalizzatori. AZ. Retrieved September 7, 2023 from https://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=14016.
Oculta l'analisi. "Evaluazione Sperimentale di un Metudu di Desorption di Ammonia Programmatu in Temperature per Studià e Pruprietà Acidu di Superficie di Catalizzatori Eterogenei". AZ. 7 di settembre di u 2023 .
Oculta l'analisi. "Evaluazione Sperimentale di u Metudu di Desorption di Ammonia Programmatu in Temperature per Studià e Pruprietà di l'Acidu di Superficie di Catalizzatori Eterogenei". AZ. https://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=14016. (Accessed: 7 settembre 2023).
Oculta l'analisi. 2022. Evaluazione sperimentale di un metudu di desorption di ammonia programatu in temperatura per studià e proprietà acide di superfici di catalizzatore heterogeneous. AZoM, accessed 7 September 2023, https://www.azom.com/article.aspx?ArticleID=14016.


Tempu di Postu: Sep-07-2023